Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
У господарському суді Кіровоградської області відбулося заняття з працівниками апарату суду на тему «Телефонна розмова як спосіб ділового мовлення».
Зазначений навчально-практичний захід проведено на виконання затвердженого у господарському суді плану підвищення кваліфікації помічників суддів, секретарів судового засідання, працівників підрозділів апарату суду.
Актуальність даної теми навчання пояснюється тим, що при виконанні службових обов’язків працівники господарського суду спілкуються не лише з колегами по роботі, а й учасниками судового процесу та іншими відвідувачами суду. При цьому застосовуються різні види комунікацій, які є показником рівня професійної культури та іміджу установи.
Важливим видом усного ділового спілкування є «телефонна розмова» і присутні на занятті детально розглянули питання дотримання певних правил під час ведення телефонної розмови, сприймання і розуміння суб’єктами спілкування один одного, а також надання інформації запитувачам з урахуванням таємності й конфіденційності, дотримуючись норм Законів «Про доступ до публічної інформації», «Про судоустрій і статус суддів», інших.
Варто зазначити, що особливості усного і письмового ділового мовлення є дуже важливою темою, а особливо для тих, хто працює в державних інституціях і у щоденній роботі спілкується із громадянами. Тому отримана працівниками суду інформація допоможе покращити їхнє ділове спілкування на різних рівнях, підвищити його ефективність та уникати протиріч і проблемних ситуацій із співрозмовниками.