flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Електронний суд: що робити, якщо не відображаються справи в кабінеті, які були зареєстровані в суді до початку функціонування системи

20 червня 2023, 15:31

Не відображаються справи в кабінеті, які були зареєстровані в суді до початку функціонування системи.

Справа, що була зареєстрована в суді через заяву електронного суду, надходить до кабінету користувача за його РНОКПП (раніше ІПН). У випадках реєстрації таких справ РНОКПП користувача заповнюється в картці учасника процесу автоматизованої системи документообігу суду (далі АСДС) автоматично з сертифіката ЕЦП/КЕП користувача.

Для того, щоб в розділі «Мої справи» відображались справи користувача необхідно, щоб в карточці додаткових відомостей учасника процесу в АСДС у відповідному полі був внесений РНОКПП користувача.

Для цього потрібно звернутись до суду з заявою, використовуючи шаблон «Заява про ознайомлення з матеріалами справи в електронному вигляді ( внесення РНОКПП до додаткових відомостей про учасника справи та надання доступу до електронної справи)» для того, щоб відповідальний працівник апарату суду вніс дані РНОКПП.

За інформацією Державного підприємства «Центр судових сервісів».