Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
1 грудня 2018 року Державна судова адміністрація України на виконання параграфу 2 (Прикінцеві положення) розділу 5 Закону України від 03.10.2017 № 2147-VIII «Про внесення змін до Господарського процесуального кодексу України, Цивільного процесуального кодексу України, Кодексу адміністративного судочинства України та інших законодавчих актів» оголосила про створення та забезпечення функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи (далі - ЄСІТС).
З 1 січня 2019 року підсистема ЄСІТС функціонуватиме в тестовому режимі.
Дослідна експлуатація системи розпочнеться з 1 березня 2019 року у складі наступних
підсистем (модулів):
- Єдиний контакт-центр судової влади України;
- Єдина підсистема управління фінансово-господарськими процесами;
- Офіційна електронна адреса (Електронний кабінет);
- Офіційний веб-портал «Судова влада України»;
- Єдиний державний реєстр судових рішень;
- Підсистема «Електронний суд»;
- Модуль «Автоматизований розподіл»;
- Модуль «Судова статистика».
Інформація за посиланням - https://dsa.court.gov.ua/dsa/pres-centr/news/611253/.
Також, звертаємо Вашу увагу, що відповідно наказу Державної судової адміністрації України від 07 листопада 2016 року № 227 та затвердженого ним Тимчасового регламенту до початку функціонування ЄСІТС учасники судового процесу мають можливість отримувати процесуальні документи в електронному вигляді паралельно з документами у паперовому вигляді, для цього потрібно:
Проте з 1 січня 2019 року для отримання процесуальних документів в електронному вигляді потрібно:
4. Здійснити вхід до системи шляхом введення електронного цифрового підпису, а саме:
4.1. Обрати вид ключа (файловий чи апаратний);
4.2. Обрати центр сертифікацій, який видав Вам ЕЦП;
4.3. Обрати файл особистого ключа на своєму комп'ютері;
4.4. Ввести пароль від особистого ключа;
4.5. Натиснути «Продовжити»;
5. Заповнити сторінку анкетних даних для завершення реєстрації, при цьому дані – прізвище, ім’я та по-батькові заповнюється автоматично (генерується з електронного ключа);
! Номер телефону потрібно підтвердити за допомогою коду підтвердження, який буде надіслано в смс-повідомленні.
! Для різних облікових записів не можна використовувати один і то й же номер телефону.
!Електронну адресу потрібно підтвердити за допомогою коду підтвердження, який буде надісланий в особисті повідомлення.
!Одну електронну пошту не можна використовувати на різні облікові записи.
6. Поставити ознаку «Я даю згоду на обробку та збереження моїх персональних даних відповідно до їх призначення»;
7. Натиснути кнопку «Підтвердити»,після чого буде здійснено вхід в обліковий запис;
Відеодопомога за посиланням.
Додатково повідомляємо, що з 07.11.2017 року набрав чинності Закон України «Про електронні довірчі послуги», з текстом якого можна ознайомитись посиланням.